رییس هیات هندبال نقده روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت‌ها ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۹ تیم از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، قزوین، زنجان، همدان و کردستان حضور دارند و در دیدارهای روز سوم تیم اسکار بانه ۲۸ بر ۲۶ هیات سلماس را شکست داد، جدال تیم‌های هیات زنجان و مالک اشتر تبریز به تساوی ۲۸ رسید و تیم هیات نقده ۲۸ بر ۲۴ درنا مراغه را از پیش‌رو برداشت.

علی تنها بیان کرد: تیم هیات هندبال نقده تا پایان روز سوم به ۲ پیروزی و یک تساوی دست یافته‌است و امروز جمعه مقابل چهارمین حریف خود صف‌آرایی می‌کند.

رییس هیات هندبال نقده گفت: این تیم‌ها در مرحله مقدماتی لیگ دسته ۲ کشور از ۳ دی ماه به مدت ۶ روز در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور این شهرستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و پس از پایان مرحله مقدماتی ۲ تیم برتر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه خواهند یافت.

نقده یکی از مهمترین قطب‌های رشته ورزشی هندبال در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که در رده‌های مختلف تاکنون عناوین فراوانی را در سطح کشور به خود اختصاص داده‌است.

اوایل آذرماه امسال تیم نونهالان هندبال نقده به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی منطقه ۳ کشور به عنوان قهرمانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

سال گذشته نیز تیم هندبال نقده به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی در رقابت‌های قهرمانی جوانان منطقه ۳ کشور به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود.

پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی طی سال گذشته در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند. 
مردادماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد، همچنین تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه سه کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.