این دیدار عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه تازه تاسیس ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

این مسابقه در حالی برگزار شد که تیم تراکتور با بهره‌مندی از سرمربی سرشناس خود« مصطفی دنیزلی» به دنبال برد در این دیدار و صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود و از سوی دیگر تیم ۹۰ ارومیه با هدایت وحید بیاتلو سرمربی جوان و باانگیزه‌ خود که در صدر جدول لیگ دسته یک قرار دارد انگیزه بالایی برای پیروزی داشت.

تیم تراکتورسازی تبریز با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، ویلیان میمبلا، اشکان دژاکه، یوکیا سوگیتا، ساسان انصاری و اکبر ایمانی به میدان رفت.

برای تیم ۹۰ ارومیه نیز سیدرسول حسینی در درون دروازه قرار داشت و امین عباسی، داود شاهواروقی، علی کرمی، فرشاد اسدی، علیرضا قاسمی، سیروس صادقیان، سیدمحمد ابوترابی، محمدنعمتی، محمد عبادزاده و پیمان پورصادقی وارد زمین شدند.

نخستین گل این دیدار در دقیقه ۳۸ توسط « مسعود شجاعی» برای تراکتور سازی به ثمر رسید و گل تساوی ۹۰ ارومیه نیز در دقیقه ۵۷ بازی با ضربه تمام کننده «سیروس صادقیان» درون دروازه میهمان شد.

برای تیم ۹۰ ارومیه آرمان سوداگر به جای کاپیتان فرشاد اسدی، آرمین مصطفوی به جای علی کرمی و  سیدمحمد ابوترابی به جای مهدی محمدی به عنوان یاران تعویضی به میدان رفتند.

این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و کار به وقت‌های اضافی کشید  ولی در ادامه هیچ گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا ضربات پنالتی تکلیف این دیدار را مشخص کند.

ضربات پنالتی تیم تراکتورسازی تبریز را فورچونه، اشکان دژاگه، محمدرضا خانزاده، مسعود شجاعی، محمدرضا آزادی و حسینی به ثمر رساندند.

ضربات پنالتی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه را داود شاهوروقی، سیروس صادقیان، امید رضایی، محمد عبادزاده و آرمین مصطفوی به ثمر رساندند و مهدی محمدی پنالتی خود را از دست داد.

سرانجام تیم تراکتور در سایه ضربات پنالتی با نتیجه هفت بر ۶ پیروز میدان شد و به مرحله بعدی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.