سعید نمکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی زنان ارومیه و در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف ما در گام دوم طرح تحول نظام سلامت با توجه به پیشگیری و مقدم بودن آن بر مسئله درمان است و به همین دلیل باید ساخت مجموعه‌های جامع پزشکی مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به توسعه تخت‌های بیمارستانی کشور نیز ادامه داد: توسعه تخت‌های بیمارستانی در مناطق کم‌برخوردار مورد توجه است تا این مناطق نیز به متوسط کشوری برسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تامین امکانات بهداشتی مناطق کم‌برخوردار و موارد و مسائل مورد نیاز مردم این مناطق نیز مورد توجه قرار دارد.
نمکی با اشاره به وضعیت بیمارستان تخصصی زنان ارومیه، اضافه‌ کرد: این بیمارستان یکی از بهترین بیمارستان‌های کشور و منطقه به شمار می‌رود زیرا کادر فنی و مشاوران ناظر طرح یکی از بهترین طرح‌ها را تدوین کرده‌اند.
وی بیان کرد: طرح بیمارستان تخصصی زنان ارومیه می‌تواند به عنوان الگویی برای کشور مطرح گردد تا طرح‌هایی با این عظمت در سایر مناطق کشور نیز احداث شود.
وی تاکید کرد: وزارت بهداشت مسئولان این طرح را حمایت و کمک می‌کند تا طرح بیمارستان زنان ارومیه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد و خدمت‌رسانی به مردم منطقه را آغاز کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه امروز/چهارشنبه/ همراه با معاون اول رییس‌جمهوری وارد ارومیه شد و در آیین افتتاح فاز 2 بیمارستان میلاد این شهر حضور یافت.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.