قرنی مصطفی‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفته سوم دور برگشت (پایانی) لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای ساری و قائمشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه ب این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در سالن جهان پهلوان «امامعلی حبیبی» قائمشهر به مصاف تیم هیات کشتی لرستان خواهد رفت که ابراهیم کریمی از مهاباد به عنوان داور وسط در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت: «مرتضی زورمند» از کرج، «کامران سلطانی‌زاده» از تهران و «داریوش چلوییان» از همدان نیز قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ابراهیم کریمی در هفته نخست دور رفت به عنوان سرپرست فنی و در هفته دوم آن نیز به عنوان داور وسط در رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور حضور داشت.

لیگ برتر کشتی کشور با حضور نفرات اصلی تیم ملی کشتی در ۲ بخش آزاد و فرنگی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی انجام می‌شود.

«ابراهیم کریمی» که رییس کمیته داوران کشتی آذربایجان‌غربی را نیز عهده‌دار است، در طول یک سال گذشته بیش از هفت رویداد جهانی و ملی کشورمان را به عنوان داور قضاوت کرده است.

ابراهیم کریمی متولد ۱۳۴۴ مهاباد و رییس هیات کشتی مهاباد و عضو شورای اسلامی این شهر است که ۱۵ سال سابقه قضاوت در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال ۱۳۸۲ به عنوان داور درجه یک بین‌المللی به لیست داوران فدراسیون جهانی کشتی اضافه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.