در چارچوب هفته سوم دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد تیم‌های "تا ثبت جهانی توس" و رعد ستارگان ساری پنجشنبه شب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به دیدار هم رفتند. 
در پایان این دیدار "آرتم گبکوف" و محمد علی تبار از تیم رعد ستارگان در وزن‌های ۶۱ و ۹۲ کیلو گرم به ترتیب محمد نامجو مطلق و میثم مصطفی جوکار از تیم "تا ثبت جهانی توس" را شکست دادند.
در وزن‌های ۵۷، ۶۵، ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم هم عظمت توسکایف، سید محمد حسینی، محمد رضا سرگو و سعید داداش پور از تیم میهمان مغلوب آرسن هاراتونیان، امیر حسین مقصودی، مهدی یگانه جعفری و محمد نخودی شدند.
در وزن‌های ۷۹، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو گرم نیز بهمن تیموری، مرصاد مرغزاری، دانیال شریعتی نیا و عباس فروتن از تیم رعد ستارگان ساری نتیجه را به جبرئیل حسن اف، حسن یزدانی، اسماعیل نجاتیان و جعفر شمس ناتری از تیم "تا ثبت جهانی توس" واگذار کردند.
سرپرستی این دیدار را عبدالله فتوحی و رییس کمیته داوران و ناظر داوری را ناصر فروتن و داوری کشتی‌ها را سیدمحمد افتخاریان، بهروز هندیجانی، مهدی آقاولی، وحید خوش طینت و عمران جباری بر عهده داشتند.
تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" دیدار هفته نخست خود را با نتیجه هفت بر سه به تیم دانشگاه آزاد واگذار کرد و در هفته دوم مسابقات لیگ برتر با نتیجه ۹ بر یک تیم هیات کشتی خرم آباد را شکست داد.
تیم تا ثبت جهانی توس در هفته نخست دور برگشت مسابقات کشتی آزاد ساعت ۹ روز ۱۷ آبان با تیم دانشگاه آزاد و ساعت ۱۷ همین روز با تیم هیات کشتی خرم آباد دیدار می‌کند. 
تیم کشتی "تا ثبت جهانی توس" در گروه "ب" لیگ برتر کشتی با تیم‌های رعد ستارگان ساری، هیات کشتی خرم‌آباد و دانشگاه آزاداسلامی هم گروه است.
در دیگر گروه هم تیم‌های بازار بزرگ ایران، نام آوران اترک خراسان شمالی و آسانسور و پله‌برقی بهران پاس تهران حضور دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.