یوسف ولی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به انصراف تیم آسانسور و پله برقی بهران پاس تهران از ادامه حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی افزود: تیم های کشتی نام آوران اترک خراسان شمالی و ایران مال تهران اولین تیم های صعود کننده به دور گروهی لیگ هستند.

وی اظهار داشت: در حالی‌ که قرار بود دیدار تیم‌های ایران مال تهران و آسانسور و پله برقی بهران امروز صبح برگزار شود، تیم آسانسور از حضور در رقابت‌ها انصراف داد اما نتیجه مسابقات تغییری نکرده است.

وی در مورد وضعیت کنونی تیم کشتی اترک نیز گفت: تقریبا یک هفته است که اردوی چهارم تیم اترک در استان البرز آغاز شده است و اعضای تیم مشغول تمرین و آماده سازی هستند.

ولی زاده اظهار داشت: با انصراف تیم آسانسور و پله برقی بهران، تیم نام آوران اترک این هفته مسابقه ای نخواهد داشت اما باید تمام توان خود را برای مسابقات نیمه نهایی و کشتی های ضربدری بگذارد.

وی با بیان اینکه اعضای تیم در ۱۰ وزن کشتی می گیرند، اظهار داشت: هر وزن ۲ کشتی گیر دارد و هر یک از آنها که آماده تر باشند با نظر مربی و مدیر تیم، به روی تشک خواهند رفت.

وی اظهار داشت: با رفتن به نیمه نهایی، چهار تیم لیگ برتر که از هر گروه دو تیم هستند در مسابقات حضور خواهند داشت و برای قهرمانی به مصاف هم می روند.  

حضور تیمی از خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی آزاد کشور برای نخستین بار محقق شده است که به گفته برخی از کارشناسان امکان تبدیل‌شدن این تیم به پدیده رقابت‌ها دور از انتظار نیست.

محمد طلایی و بهروز یاری که هدایت و مدیریت نام آوران اترک خراسان شمالی را بر عهده دارند در روزهای گذشته اظهار امیدواری کرده بودند که این تیم در رقابت های نیمه نهایی نیز به خوبی ظاهر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.