سید حسین مرعشیان شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری هفته پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان ایذه امروز میزبان هفته پنجم و ششم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور بود و با میزبانی شایسته خود نشان داد که می‌تواند مسابقات مهمتر را نیر به بهترین صورت، میزبانی کند.

رییس هیأت کشتی خوزستان از حضور پرشور تماشاگران ایذه‌ای در سالن برگزاری مسابقات تقدیر کرد و اظهار داشت: تماشاگران سرمایه‌های اصلی ورزش اول کشور هستند و حضور آنها در دیدارهای امروز و پرکردن سالن می‌تواند در تصمیم‌گیری فدراسیون برای دادن میزبانی مرحله نهایی به ایذه ، قابل تامل باشد.

مرعشیان در بخش دیگری از این گفت‌وگو از صعود ۲ تیم خوزستانی به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور ابراز خشنودی کرد و افزود: از چهار تیم مرحله پایانی، ۲ تیم متعلق به خوزستان است که این نشان از قدرت این استان در این رشته ورزشی دارد.

وی تأکید کرد: ۲ تیم برتر مرحله نهایی لیگ برتر جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان را بدست خواهند آورد که امیدواریم تیم‌های خوزستانی در کسب این افتخار موفق باشند.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم و ششم رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه دوم، صبح و عصر امروز در ایذه برگزار شد و تیم‌های سینا صنعت ایذه و دانشگاه آزاد خوزستان با احراز عناوین اول و دوم گروه ،جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آوردند، تیم‌های ایران مال و هیات کشتی سیرجان نیز از گروه اول این مسابقات به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.