عرفان میرآبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دیدار عصر امروز در زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و تیم فوتبال ۹۰ ارومیه با کسب این تساوی رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را به مدت ۶۵۰ دقیقه بهتر کرد.

وی بیان کرد: در ترکیب اولیه تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سیدرسول حسینی، امین عباسی، محمدرضا فلاحیان، علی کرمی، فرشاد اسدی، سیروس صادقیان، سید محمد ابوترابی، وحید نعمتی، محمد عبادزاده، پیمان پورصادقی و  مهدی محمدی حضور داشتند و در ادامه نیز آرمان سوداگر و فرزاد نبی زاده به عنوان بازیکنان تعویضی وارد زمین شدند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ضربه سیدمحمد ابوترابی تیر دروازه گل ریحان البرز را به لرزه درآورد و در ادامه نیز مهار تک به تک سیدرسول حسینی در دقیقه ۸۴ مانع از باز شدن دروازه ۹۰ ارومیه شد.

میرآبی افزود: قضاوت این مسابقه را «سیدرضا مهدوی» با کمک امیررضا آشورماهانی، صالح عرب‌آبادی و سیدحسین حسینی بر عهده داشتند و حسین نجاتی ناظر فدراسیون در این دیدار بود.

وی با اشاره به اینکه پیمان پورصادقی مهاجم تیم ۹۰ اورمیه با گرفتن ۲ کارت زرد در این دیدار از زمین مسابقه اخراج شد، گفت: داور این دیدار در اقدامی عجیب ۳ بازیکن به نام‌های فرشاد اسدی، علی کرمی و
پیمان پورصادقی را به طور همزمان با کارت زرد جریمه کرد و در ادامه نیز به وحید بیاتلو سرمربی و امین آذرپور تدارکات تیم‌ ۹۰ ارومیه کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، چهار تساوی و یک شکست، با ۹ گل زده، سه گل خورده و اندوختن ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.