به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، تیم ملی فوتسال کشورمان برابر تیم جمهوری قرقیز هم به برتری دست یافت.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در حضور نزدیک به ۳۵۰۰ تماشاگر ارومیه‌ای که نزدیک به یک‌هزار نفر آن را بانوان تشکیل می‌دادند با نتیجه ۸ بر ۳ برابر تیم جمهوری قرقیز به برتری دست یابد.

در این مسابقه که قضاوت آن را کیم جونگ هی از کره جنوبی برعهده داشت، حمید احمدی دزاج در دقیقه ۲، علی اصغر حسنزاده در دقیقه۷، مهدی کریمی در دقایق ۱۰ و ۳۲، مهدی جاوید در دقایق ۱۳، ۱۸ و ۳۹ و محمدطه جلودار در دقیقه ۱۵ برای ایران و شاخرخ ماخمادمینوف در دقیقه ۶، مکست علیموف در دقیقه ۱۱ و نورسلطان عبدیلدائف در دقیقه ۱۹ برای جمهوری قرقیز گلزنی کردند ضمن اینکه عبدرسول اولو ماناس کارت زرد و آکتیلک اسنالیف کارت قرمز گرفت.

انتقاد از پخش نشدن بازی در شبکه ورزش

محمد ناظم الشریعه در مورد بازی تیمش گفت: بازی خوبی شاهد بودیم و اشتباهاتی بخصوص در خط دفاعی داشتیم که باید تا ۴ ماه آینده آنها را برطرف کنیم.
وی با انتقاد از رویه صداوسیما و شبکه ورزش در مورد پخش نکردن بازی های تیم ملی گفت: نمی دانم برای تیمی که قهرمان آسیاست چرا باید بازی‌هایش پخش نشود و این اتفاق انگیزه بازیکنان را هم تحت الشعاع قراردهد.
سرمربی تیم ملی همچنین گفت: جو سالن ارومیه بی نظیر بود و این جو برای بازیکنان جوان تیمم مشکل ساز است و باید با میدان دادن به آنها، شرایط روحی این بازیکنان را برای آینده بهبود ببخشیم زیرا آینده فوتسال کشورمان هستند.

جو سالن ارومیه بی‌نظیر بود

امیرجان موکانوف سرمربی جمهوری قرقیز نیز گفت: به تیم ایران تبریک می گویم، ما در نیمه اول بهتر بودیم و تمام تاکتیک و تلاشمان را به نمایش گذاشتیم ولی نتوانستیم به آنچه مدنظرمان بود برسیم.
وی اضافه کرد: جو سالن بی نظیر بود و به تماشاگران ارومیه‌ای بابت چنین جوی تبریک می گویم.
وی در پایان از صعود تیمش ابراز رضایت کرد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1281090
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.