به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در ادامه مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را برد و صعود خود را قطعی کرد.

در این دیدار که قضاوت آنرا جو یونگ‌ها از کره‌جنوبی برعهده داشت، خوسنیدین نیشونوف در دقایق ۳ و ۱۵، اکبر عثمانوف در دقیقه ۱۳ و مشرب عدیلوف در دقیقه ۲۱ برای ازبکستان و مانی کومارلاما در دقیقه ۳۹ برای نپال گلزنی کردند ضمن اینکه بیجای شرست‌ها و بینود کورانگ از نپال کارت زرد دریافت کردند.

مشکلات فوتسال نپال زیاد است ولی بابت این باخت خوشحالیم

گوراک باشنت مربی نپال در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی گفت: علی رغم آنکه مشکلات زیادی در کشور نپال داریم و مجبور هستیم علاوه بر کار تا ساعت ۴ صبح، تنها امکان تمرین در ۲ ساعت ۶ ا ۸ صبح آن هم در مدرسه برای ما فراهم است ضمن اینکه در این کشور لیگ و مسابقات فوتسالی هم نداریم و مردم بیشتر به رشته فوتبال علاقه مند هستند.
وی ادامه داد: باخت ۴ بر یک امروز با توجه به اینکه ۲ سال قبل ما ۱۴ بر یک به ازبکستان باختیم بسیار خوشحال کننده بود و می‌توانم بابت پیشرفت فوتسالمان مسرور باشم.
مربی تیم نپال گفت: برای این مسابقات ما در نبود لیگ و مسابقات داخلی، ۱۲۳‌ بازیکن را از مناطق مختلف کشور جمع آوری کردیم و از این جمع ۳۷ بازیکن را انتخاب و بعد از برگزاری اردوهای کوتاه مدت این تعداد به ‌۲۵ و ۱۸ تقلیل یافت و در نهایت ۱۴ نفر نهایی را برای این مسابقات انتخاب کردیم.

صعود، مانع تلاش ما نمی‌شویم و دنبال صدرنشینی هستیم

باخودیر آخمدوف سرمربی ازبکستان با تمجید از تلاش نپالی‌ها برای کسب نتیجه خوب در این بازی گفت: برای ما همه بازی ها مهم است و تمام توان خود را چه بازیکنان اصلی در نیمه اول و چه بازیکنان جوان در نیمه دوم به کار گرفتند.
سرمربی ازبکستان در مورد بازی روز پایانی تیمش برابر تاجیکستان گفت: گرچه صعود کردیم ولی برای ما همه بازی ها مهم است و برای کسب پیروزی و صدرنشینی  به میدان خواهیم رفت.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1280564
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.