باب الله غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها به مدت سه شب با شرکت پنج تیم از شهرهای تکاب، پیرانشهر و سردشت در سالن 2 هزار نفری شهدای ورزشکار تکاب برگزار شد.
وی بیان کرد: تیم پرسپولیس سردشت با سه برد و یک تساوی و کسب 10 امتیاز و تیم سرداران افشار تکاب با 2 برد و 2 تساوی و کسب هشت امتیاز به مقام های اول و دوم دست یافتند و به مرحله پایانی رقابت های فوتسال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی راه پیدا کردند.
غلامی ادامه داد: تیم های هدف پیرانشهر، ستارگان مقاومت تکاب و ستارگان پیرانشهر نیز در رتبه سوم تا پنجم این رقابت ها قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعدی بازماندند.
رییس هیات فوتبال تکاب گفت: در رقابت های فوتسال جوانان منطقه 2 آذربایجان غربی 10 بازی برگزار شد و 33 گل به ثمر رسید که تیم ستارگان مقاومت تکاب با 11 گل، بیشترین گل زده را از آن خود کرد.
غلامی بیان کرد: مرحله نهایی مسابقه های فوتسال قهرمانی جوانان آذربایجان غربی با شرکت 2 تیم برتر شمال استان و 2 تیم برتر منطقه 2 هفته آینده برگزار می شود.
به گزارش ایرنا تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای سه هزار ورزشکار فعال است که از این تعداد 500 نفر در رشته فوتبال فعالیت دارند.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.