به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه پیگیری شد و تیم ازبکستان برابر افغانستان به سختی به برتری دست یافت.

در این دیدار تیم ازبکستان ۶ بر ۲ برابر افغانستان به برتری دست یافت.

مشرب عدیلوف در دقیقه ۴ ، روشن الیبایف در دقیقه ۱۰، ایلخومجون خامروئف  در دقیقه ۲۳، ایختیور روپیف در دقیقه ۳۵ و خوسینیدین نیشونوف در دقیقه ۳۸ و اکبر کاظمی بازیکن افغانستان در دقیقه ۸ برای ازبکستان و اکبر کاظمی در دقیاق ۲۱ و ۳۶ برای افغانستان گلزنی کردند ضمن اینکه مشرب عدیلوف و اکبر عثمانوف از ازبکستان و مهدی نوروزی و علیرضا قربانی از افغانستان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

افغانستان فراتر از انتظار بود

باخودیر آخمدوف سرمربی ازبکستان با تمجید از عملکرد خوب تیم افغانستان گفت: در دقایقی از بازی تحت فشار بودیم با این حال توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم.
وی افزود: برای بازی های بعدی، تلاش خواهیم کرد از اشتباهات خود کم کنیم تا با کسب امتیازات کامل به مرحله نهایی صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ازبکستان

افغانستان تجربه بازی برروی کف‌پوش چوبی ندارد

عبدالرزاق مومرک سرمربی تیم ملی افغانستان هم نداشتن بازیهای تدارکاتی مناسب و تجربه کافی را از عوامل اصلی شکست تیمش عنوان و گفت: تیم ازبکستان تیم بسیار آماده ایست و ما در نیمه دوم برای جبران نتیجه روی به سیستم پاورپلی (صفر ۵) آوردیم که موفق نبودیم.
وی افزود: یکی از مشکلات ما در این بازی کف‌پوش چوبی بود که برای بازیکنان ما بخصوص بازیکنان تکنیکی مشکلات زیادی را ایجاد کرد زیرا که ما تمرینات خود را برروی کف‌پوش پی‌وی‌سی انجام داده بودیم.
سرمربی تیم افغانستان با تمجید از میزبانی و میهمان نوازی مردم ارومیه گفت: تلاش تیم ما کسب امتیاز از بازی های بعدی است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1279980
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.