محمد هاشم‌زاده روز چهارشنبه پیش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل ترکمنستان و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال فرصتی پیش آمد تا نوبت به جوانان مستعدی که تاکنون در تیم ملی دیده نشده‌اند، برسد تا ظرفیت و توانایی‌های بالقوه و بالفعل آنان را در شرایط مسابقات رسمی مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی بیان کرد: بسیار خوشحالیم که بازیکنان با توجه به حضور در کوران مسابقات لیگ کشور از آمادگی روحی و جسمی خوبی برخوردار هستند ولی باید منتظر عملکرد تیمی آنها در جریان مسابقات مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا به میزبانی ارومیه باشیم زیرا تمام تلاش کادر فنی کسب نتایج خوب و قدرتمند در جریان این رقابت‌هاست.

وی در خصوص نخستین دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل ترکمنستان که از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود، افزود: تیم ملی ترکمنستان اسفندماه امسال میزبان مرحله نهایی این مسابقات است و بدون‌شک تمام تلاش خود را برای نشان دادن قدرت خود خواهد کرد؛ این تیم با جذب یک مربی خارجی با آمادگی خوبی وارد این مسابقات شده است و به نظر می رسید امروز بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

مربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکنانی که هم‌اکنون در ترکیب تیم ملی حضور دارند در این مقطع زمانی قابلیت پوشیدن تیم ملی را داشته‌اند و در صورتی که عملکرد خوبی داشته باشند، امکان حضور در ترکیب‌های بعدی تیم ملی را نیز خواهند داشت.

«هاشم‌زاده» نبود هماهنگی لازم در بین بازیکنان را از مهمترین مشکلات تیم ملی فوتسال ایران اعلام کرد و افزود: بازیکنان تازه دعوت شده تاکنون در هیچ مسابقه رسمی در کنار هم قرار نگرفته‌اند و تنها با ۱۰ جلسه تمرین مداوم وارد کوران مسابقات آسیایی شدند و تلاش کادر فنی افزایش هماهنگی تیمی بین بازیکنان است.

وی ادامه داد: مسجل شدن صعود ایران به دور نهایی مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا هیچ تاثیری در نحوه بازی این تیم در دیدارهای مقدماتی نخواهد داشت و ما همچنان قدرتمندانه وارد کوران مسابقات شده‌ایم و از این بازی‌ها به عنوان بازی‌های تدارکاتی نهایت استفاده را خواهیم برد.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال مردان آسیا از امروز /چهارشنبه/ تا سوم آبان ماه جاری با حضور تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال، افغانستان، ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در ارومیه برگزار می‌شود.

«شیخ طلال فهدالصباح» رییس کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا و رییس کمیته فوتسال فدراسیون ایران به عنوان مهمانان ویژه در جریان برگزاری این مسابقات به شهر ارومیه سفر می‌کنند.

طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

امروز در نخستین روز این مسابقات ساعت ۱۳ روز چهارشنبه/اول آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان و ساعت ۱۵:۳۰ ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

ساعت ۱۳ روز پنج‌شنبه ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳ و ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۰ مردان آسیا که اسفند امسال در کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد را کسب می‌کنند.

دیدار تیم ملی نپال و تاجیکستان هم‌اکنون با نتیجه ۲ بر صفر به سود تاجیکستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.