به گزارش ایرنا، عبدالرزاق ممرک یکشنبه af در نشست خبری پس از بازی تیمش با تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی اول برای همه تیم ها مشکل می باشد و مخصوصا بازی در مقابل تیمی که قبلا قهرمان آسیا شده است، خیلی سخت تر است.
ممرک اظهار کرد: تیم افغانستان از لحاظ سنی جوان ترین تیم این جام می باشد، ولی ما امروز بازی خوبی را از خودمان نشان دادیم و به برد در بازی بعد که با تیم تاجیکستان داریم، امیدوار هستیم.
وی افزود: تیم ملی فوتسال افغانستان با شرکت در تورنمنت های زیاد و بازی با تیم هایی همچون ایران و دیگر تیم های آسیایی می تواند بر تجربه بازیکنان بیافزاید و باعث پختگی آنها شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه تیم ملی فوتسال افغانستان تا بحال در مسابقات جام آسیایی حضور نداشته و سعی می کنیم از این موقعیت بدست آمده بهره برده و کسب امتیاز کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در پایان یادآور کرد: ما در بازی امروز بهتر ظاهر شدیم ولی در نهایت به خاطر اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم و تیم ایران از این اشتباهات کمال استفاده را برد.
تیم ملی فوتسال افغانستان در بازی اول خود مقابل تیم فوتسال کشورمان با نتیجه هشت بر 2 شکست خورد و در بازی دوم خود فردا دوشنبه ساعت 19 به مصاف تیم ملی فوتسال تاجیکستان خواهد رفت.
خبرنگار: آب بسته .ع**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.