حسین نیرویار روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ساخت نیمکت ذخیره‌ها، رختکن بازیکنان و داوران، جایگاه مهمانان ویژه، بازسازی بخشی از جایگاه تماشاگران، فنس‌کشی و احیای زمین چمن ورزشگاه تختی به پایان رسیده است و هم‌اکنون در صدد نصب صندلی بر روی پله‌های سیمانی در جایگاه تماشاگران هستیم تا از این پس هواداران در دیدارهای خانگی با آرامش خاطر بهتر و بیشتری تیم محبوب شهرشان را تشویق و حمایت کنند.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته استاندار آذربایجان غربی و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه نیز بازدید کردند و احتمال می‌رود دیدار تیم ۹۰ ارومیه و تراکتورسازی تبریز از سری رقابت‌های جام حذفی کشور در این ورزشگاه تازه تاسیس برگزار شود.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: از نظر فنی و تخصصی به نظر می‌رسد برگزاری این دیدار در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به نفع تیم ۹۰ ارومیه نباشد زیرا این تیم همواره تمرینات آماده‌سازی خود را در زمین چمن طبیعی تختی انجام داده‌ است و بازیکنان به بازی کردن بر روی زمین چمن مصنوعی عادت ندارند. 

نیرویار بیان کرد: دیدار تیم های ۹۰ ارومیه و تراکتورسازی تبریز که قرار بود روز ۲۴ مهرماه در مرحله یک هشتم‌نهایی به میزبانی ارومیه برگزار شود، به دلیل حضور چهار بازیکن ملی‌پوش تیم تراکتورسازی تبریز در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به تعویق افتاد و به روز پنجم آذر امسال موکول شد.

 تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هفته گذشته در دیداری دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم سپاهان اصفهان /صدرنشین لیگ برتر/ به تساوی یک بر یک رسید، این تیم هفته جاری در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در زمین حریف مقابل تیم پرسپولیس پاکدشت به میدان می‌رود. 

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب پنج پیروزی مقابل علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، قشقایی شیراز، ملوان بندرانزلی و رایکای بابل، ۲ تساوی مقابل نیروی زمینی تهران و داماش گیلان و یک شکست مقابل آلومینیوم اراک، با هشت گل زده، سه گل خورده و کسب ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

تمرینات این تیم که ۲ هفته گذشته به دلیل بروز مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنان به تعطیلی کشیده شده بود با دستور و مساعدت استاندار آذربایجان‌غربی از سرگرفته شده است.

فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.