دیدار این دو تیم عصر چهارشنبه در چارچوب رقابتهای هفته پنجم لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.

تیم شهرداری که از چهار بازی گذشته خود دو باخت ، یک مساوی و یک برد در کارنامه داشت برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی به میدان رفت.

 شاگردان خورشیدی در تیم شهرداری این بازی را بسیار خوب آغاز کردند و خیلی زود در ۱۰ دقیقه اول به گل رسیدند و در یکی از حملات خود روی دروازه حریف بعد از شوت از راه دور هادی دهقانی و دفع ناقص سنگربان ملی حفاری،  در برگشت توسط علی اسلامی به گل رسیدند.

 تیم ملی حفاری با دریافت این گل عقب نشینی نکرد و با تلاش بازیکنان خود در دقیقه ۳۳ به گل تساوی توسط محمد جلیزی دست یافت و دوتیم در نیمه نخست با تساوی یک – یک به رختکن رفتند.

 در نیمه دوم باز هم این تیم شهرداری بود که در دقیقه ۴۸ از نقطه پنالتی توسط هادی دهقانی به گل رسید که پاسخ این گل را هم امیر حسین نوایی برای ملی حفاری در دقیقه ۶۳ داد تا بازی همچنان با تساوی برای دو تیم دنبال شود.

 اما این پایان کار نبود و روی ضعف مدافعان شهرداری، محمد جلیزی در دقیقه ۸۵ گل پیروزی را برای ملی حفاری به ثمر رساند تا سومین شکست در پرونده شهرداری به ثبت برسد.

رضا کریمی ،محمدرضا بیژنی ، رضا لیلامی و حمیدرضا عبدالهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با تیم‌های شهرداری بندر ماهشهر، پاس همدان، شهرداری بم، نفت و گاز گچساران، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایرانجوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، شهدای رزکان کرج و مس شهر بابک همگروه است.

 در پایان رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌‎های کشور تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال صعود خواهند کرد.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

ضمن اینکه دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.