این تیم که طی سال های اخیر حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را تجربه می کند، امسال با هادی گل محمدی سرمربی بومی خود قرار است وارد فصل جدید مسابقات شود.

شهرداری چی ها روز گذشته مهدی خلج بازیکن فصل گذشته تیم دسته اولی آلومینیوم اراک را جذب کردند.

این بازیکن بومی همدان در ۲ فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب آلومینیوم اراک بود که ترجیح داد امسال به استان خود بازگردد.

فرشاد جلیلوند بازیکن فصل گذشته آوالان کامیاران و نفت و گاز گچساران نیز با عقد قراردادی به شهرداری همدان پیوست.

علی ابوالفتحی بازیکن فصل گذشته آوالان کامیاران که سابقه بازی در تیم های عقاب تهران، ذوب و فلزات بهار و شهرداری همدان را دارد نیز بازهم به شهرداری بازگشت.

 علی عسگری بازیکن رامهرمزی که سابقه بازی در تیم های نفت ارومیه و ملی حفاری را در کارنامه دارد نیز جذب شهرداری همدان شد ضمن اینکه حسین آژ هافبک اهل شیراز دیگر بازیکن جدید شهرداری همدان است.

مهمترین اتفاق تیم شهرداری همدان تمدید قرارداد کاظم صالحی و حسین کاظمی ۲ بازیکن مطرح این باشگاه برای فصل جدید مسابقات بود.

حسین قادری دانشمند، حسین عسگری، امیرحسین پورقاسمی،  سید امیر ناصر الدینی و امیر حسین سوری سهمیه زیر ۲۳ فصل قبل شهرداری به همراه محمد بالاوند از تیم فوتبال تالار وحدت قراردادهای خود را منعقد کردند.

بهروز معین مدرس فدراسیون فوتبال که سابقه مربیگری تیم های پاس و شهرداری را در کارنامه دارد نیز به عنوان کمک اول هادی گل محمدی فعالیت خود را در این تیم شروع کرد.

حجت چهاردولی و محمدرضا کیانی نیز دیگر مربیان تیم شهرداری همدان در فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور خواهند بود.

شنیده ها حاکیست مجتبی وثوقی امسال به عنوان سرپرست تیم فوتبال شهرداری همدان فعالیت خواهد داشت.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.