در تک بازی باقی‌مانده از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تیم شهرداری پیرانشهر عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان کارگران میاندوآب بود که با نتیجه ۴ بر ۲ حریف خود را شکست داد.

قضاوت این بازی را مصطفی ابراهیمی، کیوان حسینی و محمد دادگری به ترتیب به عنوان داور وسط، کمک داور اول و دوم بر عهده داشتند.

با برد تیم شهرداری پیرانشهر این تیم از قعر جدول این رقابت‌ها چهار رتبه صعود کرد و در یک هفته پایانی خود به بقا در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی امیدوار شد.

در هفته پایانی این رقابت‌ها از بین ۲ تیم همشهری ۹۰ و نوشان ارومیه یک تیم به عنوان قهرمانی خواهد رسید و ۲ تیم قعرنشین هم به لیگ دسته اول استان سقوط خواهند کرد. 

در پایان رقابت‌های این هفته تیم ۹۰ ارومیه با مجموع ۳۷ امتیاز از ۱۷ بازی با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم نوشان ارومیه صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان است و تیم پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد هم با ۲۹ امتیاز در تعقیب آنهاست.

هفته هجدهم و پایانی این رقابت‌ها سه‌شنبه (۳۰ مهرماه) با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، نوشان ارومیه، حاجی‌خوش مهاباد، شهرداری گوگ‌تپه و نوژین بهار ارومیه به ترتیب از تیم‌های شهرداری پیرانشهر، هیات فوتبال شوط، کیله‌شین اشنویه، کارگران میاندوآب و ۹۰ ارومیه برگزار می‌شود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته سه کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.