دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری همزمان پنج دیدار عصر روز گذشته در شهرهای مختلف استان به پایان رسید.

حسین نیرویار اضافه کرد: در حساس‌ترین دیدار این هفته و در شهرآورد مهاباد تیم پرسپولیس توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر شهرداری به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: در سایر دیدارهای این هفته نوژین بهار ارومیه در خانه با نتیجه ۲ بر یک شهرداری محمدیار را شکست داد؛ هیات فوتبال شوط با ۲ گل مغلوب شهرداری پیرانشهر شد؛ دیدار کارگران میاندوآب و ۹۰ ارومیه به تساوی بدون گل به پایان رسید و نوشان ارومیه هم با نتیجه ۲ بر یک کیله‌شین اشنویه را شکست داد.

وی گفت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم نوشان ارومیه با مجموع ۲۸ امتیاز از ۱۳ بازی، صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان باقی ماند و تیم شهرداری پیرانشهر نیز با ۱۱ امتیاز همچنان قعرنشین این جدول است.

نیرویار افزود: هفته چهاردهم این رقابت‌ها جمعه / پنجم مهرماه / با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، نوژین بهار ارومیه، کیله‌شین اشنویه، هیات فوتبال شوط و شهرداری پیرانشهر به ترتیب از تیم‌های ۹۰ ارومیه، شهرداری گوگ‌تپه، کارگران میاندوآب، حاجی‌خوش مهاباد و نوشان ارومیه ادامه پیدا می‌کند.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است و تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته سه کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.