دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال استان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای پیرانشهر، ارومیه، میاندوآب و محمدیار به پایان رسید.

حسین نیرویار افزود: در بازی‌های این هفته تیم صدرنشین نوشان ارومیه در میاندوآب موفق شد میزبان خود تیم کارگران را با ۲ گل شکست داده و همچنان در صدر جدول باقی بماند.

وی اضافه کرد: در سایر دیدارهای این هفته تیم ۹۰ ارومیه در خانه با نتیجه پرگل هفت بر یک حریف خود هیات فوتبال شوط را مغلوب کرد، پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد هم در ادامه روند پیروزی‌های خود تیم شهرداری محمدیار را با ۲ گل مغلوب کرد و شهرداری پیرانشهر نیز با همین نتیجه میهمان خود تیم نوژین ارومیه را با شکست بدرقه کرد.

وی اظهار داشت: در ادامه هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی فردا یکشنبه / ۱۷ شهریور/ تیم شهرداری گوگ‌تپه مهاباد در ورزشگاه آزادی این شهر میزبان تیم کیله‌شین اشنویه خواهد بود.

دبیر هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: در پایان رقابت‌های این هفته تیم نوشان ارومیه با مجموع ۲۴ امتیاز از ۱۱ بازی با سه امتیاز اختلاف نسبت به تیم ۹۰ ارومیه صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال استان است و تیم شهرداری پیرانشهر نیز با هشت امتیاز در قعر این جدول قرار دارد.

وی افزود: هفته دوزادهم این رقابت‌ها جمعه هفته آینده (۲۲ شهریورماه) با میزبانی تیم‌های شهرداری محمدیار، پرسپولیس حاجی‌خوش مهاباد، ۹۰ ارومیه، شهرداری گوگ‌تپه و هیات فوتبال شوط به ترتیب از تیم‌های کارگران میاندوآب، نوژین‌بهار ارومیه، نوشان ارومیه، شهرداری پیرانشهر و کیله‌شین اشنویه برگزار می‌شود.

لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است که تیم‌های اول و دوم به رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور صعود می‌کنند.

سال گذشته تیم‌های کشاورز بوکان و کاویان نقده توانستند مجوز حضور در لیگ دسته ۳ کشور را کسب کنند.

۹۹۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.