امیر رسولی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی انتخابی تیم ملی موی‌تای جوانان به میزبانی شهرستان بوکان به مدت یک هفته برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این اردو، نفرات برتر جهت اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ آنتالیا ترکیه مشخص شدند که قرار است در سه رده سنی ۱۷-۱۶ سال، ۱۵-۱۴ سال و ۱۳-۱۲ سال در این رقابت ها شرکت کنند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی آذربایجان‌غربی گفت: امید رشیدی‌راد در ۴۵، محمد برقی در وزن ۵۷، ستار قادرزاده در وزن ۶۰، هاوری احمدی در وزن ۶۷ و سبحان عباسی در وزن ۸۶ کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال، اشکان حمه‌آلی در وزن ۶۳.۵ و میلاد شیخ مرادی در وزن ۶۷ کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال و علی اسماعیل‌زاده در وزن ۴۰، سروش قادر زینبی در وزن ۴۶ و ماردین مام‌عبدالله در وزن ۵۴ کیلوگرم رده سنی ۱۳-۱۲ سال از آذربایجان‌غربی انتخاب شده اند.

رسولی افزود: مسابقات جهانی موی‌تای در رده سنی جوانان مهرماه جاری در آنتالیای ترکیه برگزار خواهدشد و «کمال علی‌خواه‌آذر» داور اهل بوکان نیز به عنوان یکی از داوران دعوت شده به مسابقات این تیم را همراهی خواهد کرد.

آذربایجان‌غربی در سبک موی‌تای یکی از استان‌های برتر کشور است به‌طوری‌که در نخستین و دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به مقام قهرمانی کشور دست یافته است.

۹۹۳۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.