یوسف بیداردل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و با هدف انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات ۸۰ کونگ‌فو کار در قالب هشت تیم به مدت یک روز به مبارزه پرداختند که در پایان تیم ارومیه با کسب ۴۸ امتیاز اول شد، پیرانشهر با ۳۴ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم بوکان نیز با ۲۶ امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.  

وی  ادامه داد: در حاشیه این مسابقات از خانواده مرحوم «محمد ایلاتی» که با اهدای اعضای بدن فرزندشان جان هفت نفر را نجات دادند تجلیل شد؛  مرحوم محمد ایلاتی اوایل امسال در یکی از جشنواره فرهنگی ورزشی کونگ‌فو در شهرستان خوی دچار ضربه مغزی شد و هفت عضو وی برای نجات هم‌وطنان اهدا شد.

رییس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی با اشاره به اینکه به نفرات برتر هر وزن مدال،  حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد، گفت: ۱۱ نفر از کونگ‌فو کاران برتر این مسابقات پس از طی فرآیند انتخابی و عضویت در تیم منتخب استان نیمه اول شهریور ماه امسال به مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی اعزام می‌شوند.

تیم جوانان آذربایجان غربی شهریور ماه سال ۱۳۹۵ با کسب سه مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز پس از کردستان مقام نایب قهرمانی ایران را در کارنامه ورزشی خود ثبت کردند.

پیشتر چهار ورزشکار استان به نام های مریم جلیل‌پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ‌فو دعوت شدند.  
۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.