نادر مدنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت ایروبیک کار هفته گذشته برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک جوانان و بزرگسالان کشور دعوت شده بودند که 2 ورزشکار موفق به عضویت نهایی شدند.
وی بیان کرد: هم اکنون اردوی تیم ملی با حضور 11 ایروبیک کار در رده سنی بزرگسالان و جوانان در سالن برادران «آذرپی» تهران در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در رده جوانان محمدرضا نبی پور، امیرحسین صمدی، علی سبحانی، امیرحسین علیخانی، محمدامین باقری و مهران حسنی و در رده سنی بزرگسالان سعید نجفی، محمود ذوقی، علی خلیلی، علیرضا نبی پور و شعیب فهیمی با عضویت نهایی، اردونشینان تیم ملی ایروبیک هستند.
رییس شاخه هنری فدراسیون ژیمناستیک گفت: آرش رحمتی به عنوان سرمربی و محمد خلیلی به عنوان مربی هدایت تیم های ملی را بر عهده دارند.
مدنی افزود: تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک از هم اکنون خود را برای حضور در رقابت های آسیایی 2019 فیلیپین در مهر ماه امسال آماده می کند.
وی با اشاره به برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی «ژیمناستیک برای همه» طی هفته گذشته به میزبانی ارومیه، گفت: این اردو در حالی برگزار شد که هشت ورزشکار و یک مربی بومی در ترکیب نهایی آن حضور دارند.
به گزارش ایرنا طی 2 سال اخیر 15 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوهای متعدد تیم ملی دعوت شده اند.
سال گذشته علی خلیلی، امیرحسین صمدی، جواد پاشایی، علی حسینی آذر در رده های سنی مختلف با مربیگری محمد خلیلی به مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به میزبانی کشور پرتغال اعزام شدند.
احد محمدی، ساسان عباسی، آرش امیر ابراهیمی، یوسف رضایی، روح الله جنتی فر و محمد حسین منافی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
در رشته ترامپولین نیز چهار ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، همچنین رضا قوچاق بهمن سال گذشته مدال برنز بخش سرعت رقابت های لیگ پارکور کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت و به اردو دعوت شد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.