نادر مدنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرحسین صمدی، علی حسین آذر، عرفان راستگو، علی خلیلی، جواد پاشایی، هادی زوار، علی امیر شهبازی به عنوان ورزشکار و محمد خلیلی به عنوان مربی از ارومیه به این مسابقات دعوت شده اند.
وی با اشاره به اینکه تیم ملی ایروبیک از هم اکنون خود را برای حضور در رقابت های آسیایی 2019 فیلیپین در مهر ماه امسال آماده می کند، بیان کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک روز 31 فروردین ماه جاری در سالن برادران شهید آذرپی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: ایروبیک کاران اعزامی استان از آمادگی بالایی برای عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی برخودار هستند و در صورت کسب نتیجه مناسب، از اول تا ششم اردیبهشت ماه جاری وارد اردوی تمرینی می شوند.
رییس شاخه هنری فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به برگزاری سومین مرحله اردوی تیم ملی «ژیمناستیک برای همه» به میزبانی ارومیه گفت: این اردو در حالی برگزار می شود که نام هشت ورزشکار و یک مربی بومی در ترکیب آن دیده می شود.
مدنی افزود: اردوی «ژیمناستیک برای همه» با حضور 16 ورزشکار از 28 فروردین سال جاری به مدت پنج روز در خانه تخصصی ژیمناستیک ارومیه بر پا می شود.
به گزارش ایرنا طی 2 سال اخیر 15 ژیمناستیک کار آذربایجان غربی به اردوهای متعدد تیم ملی دعوت شده اند.
سال گذشته علی خلیلی، امیرحسین صمدی، جواد پاشایی، علی حسینی آذر در رده های سنی مختلف با مربیگری محمد خلیلی به مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک به میزبانی کشور پرتغال اعزام شدند.
احد محمدی، ساسان عباسی، آرش امیر ابراهیمی، یوسف رضایی، روح الله جنتی فر و محمد حسین منافی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی آکروژیم هستند.
در رشته ترامپولین نیز چهار ورزشکار به اردوی تیم ملی دعوت شدند، همچنین رضا قوچاق بهمن سال گذشته مدال برنز بخش سرعت رقابت های لیگ پارکور کشور و انتخابی تیم ملی را بر گردن آویخت و به اردو دعوت شد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.