غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بخش صنعت، معدن و تجارت این استان ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغالزایی دارد که با بررسی و رفع موانع و مشکلات موجود در سر راه صنعت و تولید و جذب سرمایه‌گذاری جدید به این مهم نیز دست می‌یابیم.

وی با اشاره به اینکه مرزی بودن و برخورداری از گمرکات و پایانه‌های مرزی متعدد از دیگر مزیت‌های این استان است، اظهار داشت: بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در جهت ارتقای رفاه مردم و اشتغالزایی برای جوانان باید سرلوحه کار ما باشد.

وی کنترل مستمر بازار و نظارت بر قیمت‌ها، توجه بیشتر به بخش خصوصی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را جزو مهم‌ترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد.

بابایی گفت: برای تحقق و رسیدن به اهداف سازمان و ابلاغی وزارت متبوع تمام توان خود را در راستای ایجاد آرامش روحی و روانی مردم بکار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا تهیه و تدوین ضوابط و مقررات مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت از جمله ضوابط تاسیس و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی و معدنی و تجاری، معافیت‌های مالیاتی، ضوابط هدایتی و حمایتی مرتبط با کالا و خدمات و تولید و تجارت و نظامات و مقررات ناظر بر قوانین صادرات و واردات، قانون نظام صنفی، قانون معادن، قانون تجارت، قانون نظام مهندسی معدن، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سایر قوانین ذیربط و نظارت بر اجرای آنها بر عهده این سازمان قرار دارد.

۶۰۰۹/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.