به گزارش ایرنا، حسینعلی امیری عصر شنبه در آیین کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری مهاباد اظهار داشت: در حالی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه خود، اقتصاد کشور ما را مورد هدف قرار داده‌اند، مسوولان باید در چنین شرایطی از سرمایه‌گذاران استقبال کنند.

وی اضافه کرد: این سرمایه‌گذاران با استفاده از سرمایه شخصی خود طرح‌هایی اجرا می‌کنند تا زمینه‌ و بسترهای ایجاد اشتغال جدید در جامعه فراهم شود و این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: خداوند این ثروت و بزرگواری را به انسان‌ها بخشیده تا با استفاده از آن زمینه‌های خدمت‌رسانی به دیگران را فراهم کنند و این کارهای نیک هرگز فراموش نخواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌ جمهوری با اشاره به پیشینه تاریخی مهاباد نیز گفت: این شهر از گذشته‌های دور زادگاه انسان‌های بافرهنگ و با اصالت بوده و از مردم این دیار به مردمان رشید و باغیرت یاد شده است.

وی افزود: مردم مهاباد در دوران جنگ تحمیلی نیز با حضور در جبهه‌های جنگ شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرده و خدمات شایسته‌ای در این زمینه نیز از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مهاباد بی‌سابقه و کم‌نظیر بوده بطوری که هم‌اکنون چندین طرح عمرانی بزرگ در این شهرستان در حال اجراست.

جلال محمودزاده افزود: از این طرح‌ها می‌توان به احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، تصفیه‌خانه آب شرب شهر مهاباد با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری تحت‌فشار در بیش از ۶ هزار هکتار از اراضی آبی این شهرستان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات روستاهای مهاباد تامین آب شرب بود که با شروع عملیات مجتمع آبرسانی ۱۴۱ روستایی این شهرستان که برای آن سه هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است برطرف خواهد شد.

عملیات احداث مجتمع آبرسانی به ۱۴۱ روستای این شهرستان و مجتمع خدمات، رفاهی و گردشگری «سه‌راهی برهان» عصر امروز در سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان‌غربی آغاز شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به همراه جمعی از مسوولان استانی صبح امروز نیز به بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی سفر کرده بود.

۳۰۲۰ /۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.