معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از ظرفیت سرمایه‌گذاران یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است گفت: در تلاشیم تا با توسعه در حوزه زیر ساخت شاهد پویایی شهرک‌های صنعتی و افزایش میزان اشتغال باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت،  به منظور توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی یعقوبیه شهرستان لنگرود نشستی به ریاست سید محمد احمدی و با حضور لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و چندتن از مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر کار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در این نشست با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت تدبیر و امید جذب بیشتر سرمایه گذاران است، گفت: اجرای طرح‌های مولد اقتصادی و افزایش ظرفیت تولید داخلی، ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، متقاضی واگذاری انشعابات جدید زیرساختی هستند، اظهار داشت: آماده سازی بستر تأمین و توسعه ظرفیت‌ زیرساخت‌ها امری لازم و ضروری است و دستگاه‌های مرتبط مکلف به تسریع در خدمات‌رسانی مناسب به این واحدها هستند.

احمدی شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت توزیع نیروی برق استان را موظف به ایجاد بسترهای لازم در خصوص زیرسازی ارائه خدمات راه و برق ظرف مدت 20 روز کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال 1397 شاهد بهره‌برداری شهرک صنعتی یعقوبیه لنگرود باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.