به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام صفدر محمدی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان شاهین‌دژ بر ضرورت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد و اظهار داشت: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب برای دست‌یابی به تمدن نوین اسلامی بسیار لازم و ضروری است و برای تحقق آن باید تمام تلاش خود را بکار گرفت.

وی ادامه داد: علما و روحانیون باید از طریق منابر و تریبون‌هایی که در اختیار دارند، بخشی از سخنان خود را به تبیین این بیانیه مهم اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: چارچوبی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند، مسیری بسیار روشن، مدبرانه و آگاهانه است که می‌تواند در همه ابعاد چراغ راهی برای مسوولین و ملت انقلابی ایران و نیز امت اسلامی در سراسر جهان باشد. 

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب رونمایی از آینده کشور و چشم‌انداز تمدن ایرانی اسلامی است که برای چهل سال آینده انقلاب ترسیم شده است. 

در ادامه این مراسم که امام جمعه و شماری از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند حجت‌الاسلام «ابوالفضل یزدی» به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امام باقر(ع) شاهین‌دژ معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام «صادق شکری» مدیر سابق این مدرسه قدردانی شد.

شاهین‌دژ در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

در حال حاضر هشت حوزه علمیه در شهرهای ارومیه، ماکو، خوی، شاهین‌دژ‍، سلماس، نقده، تکاب و میاندوآب در استان فعال است. 
۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.