به گزارش ایرنا محمدجواد نیک روش روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در دانشگاه آزاد اهواز با اشاره به اینکه 30 سال از زمان تاسیس بسیج دانشجویی می گذرد افزود: امام خمینی (ره) آذر سال 67 بر ضرورت تشکیل این سازمان تاکید کردند اما کمتر کسی تصور می کرد که امروزه منشا آثار و برکات باشد.
وی با بیان اینکه به گفته امام خمینی (ره) دانشگاه مبدا تحولات است یادآور شد: حوزه و دانشگاه از حیث تربیت نیروی متخصص به عنوان قشر پیشرو اهمیت بسیاری دارند در واقع پیشرفت جامعه در هر مسیری نیازمند عقبه علمی و دانشی است.
نیک روش ادامه داد: از سویی دیگر بسیج سبب تربیت نیروی انقلابی در جامعه می شود که تعهد، انقلابی بودن و مجاهدت از شاخصه های این نیروها است.
وی گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب خروجی دانشگاه ها باید منجر به پرورش افرادی همچون شهید چمران باشد.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرده خلاف دستاوردهای انقلاب و کشور را به مردم القا کند ادامه داد: به برکت وجود نیروهای انقلابی کشور درحال پیشرفت است و درواقع پیچیدگی جنگ نرم که امروز دشمن با تمام قوا از طریق آن وارد عمل شده از این طریق مشخص می شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی چهار دهه پر افتخار را پشت سر گذاشته است افزود: در این مسیر مشکلات وجود دارد؛ بی شک راه درست و حق بدون مشکل نیست اما باید استقامت، ایستادگی و پایداری کرد .
وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی، وظیفه تبیین حقیقت انقلاب اسلامی در لایه های مختلف جامعه و کمک به حل مشکلات مردم را دارد گفت: مشکلات فعلی کشور دستاورد اندیشه لیبرالی است این درحالیست که برای حل تمامی مشکلات مردم راهکار علمی وجود دارد.
بنابراین گزارش در این آیین محمدحسین شادمان فر به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانشجویی خوزستان معرفی و از بهمن شهریاری مسئول سابق این سازمان تقدیر شد.
9887/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.