به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین فصیح نیا روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ به توطئه دشمن برای ایجاد تفرقه در جامعه اشاره کرد و افزود: در این راستا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، روحانیون و سپاه را در نوک پیکان خود می بینند اما روحانیون و نهاد مقدس سپاه روز به روز روابطی محکم و ناگسستنی پیدا خواهند کرد و دشمنان را بیش از گذشته ناکام خواهند کرد.
وی اظهار داشت: با نگاهی به برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی 40 سال به این حقیقت پی خواهیم برد که امام خمینی (ره) با حرکت خود عزت، غیرت، روحیه شجاعت و مسیر انسانیت را برایمان روشن ساختند.
وی ادامه داد: همه مردم و مسوولان باید قدردان ارزش ها و خدمات گسترده این نظام در عرصه های مختلف باشند.
حجت الاسلام فصیح نیا افزود: با اتحاد و همدلی می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم و با این وحدت و همدلی یاس دشمنان نیز افزایش می یابد.
حسین عباسی فرماندار شاهین دژ نیز در این آیین گفت: همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را همچنان بر سر قله های پیروزی به اهتزاز درآورده و دشمنان را مایوس سازیم.
در این آیین ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار تقی نجمی به پاس 2 سال خدمت صادقانه، سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ منصوب شد.
شاهین دژ در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.