به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان در نخستین بازی جام حذفی عصر امروز /شنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان توانست با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرده و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسد. 

نیمه نخست این بازی را تیم سردار بوکان طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۲۵ بازی نخستین گل را توسط مهاجم خود «مجید لطفی» وارد دروازه حریف خود کن که نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه سردار بوکان موفق شد به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در مرحله دوم این مسابقات ۱۳ تیم لیگ دسته دومی حضور دارند که سه تیم به قید قرعه به استراحت می‌خورند و به این ترتیب ۱۰ تیم از لیگ دسته دوم و ۱۲ تیم صعود کرده از مرحله قبل حضور دارند.

هدایت تیم فوتبال سردار بوکان در فصل جدید بر عهده «پیروزی قربانی» است.

تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند در فصل گذشته در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های راه‌آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولادنوین اهواز، خوشه‌طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم،  ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش همگروه بود.
تیم فوتبال سردار، در فصل پیش با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تاسیس شده‌ است و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.