سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: چیزی جز قهرمانی مردم ارومیه را راضی نمی‌کند.
مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت و‌ گو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان غربی،گفت: در حال حاضر با صحبت‌هایی که شده است توانسته‌ایم با سید محمد موسوی، شهرام محمودی و فرهاد قائمی به توافق برسیم اما قرارداد این بازیکنان به صورت رسمی تا چند روز آینده ثبت می‌شود.
کارخانه با اشاره به میزبانی فوق العاده ارومیه از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ و شور و شوق وصف ناپذیر مردم این شهر اظهار کرد: با توجه به علاقه بی نظیر مردم ارومیه چیزی جز قهرمانی نمی‌تواند این عاشقان والیبال را راضی کند. به همین دلیل من هم تیمم را برای قهرمانی بسته‌ام و امیدوارم با کمک هواداران و مسئولان تیم شهرداری ارومیه موفق به صعود به فینال و قهرمانی شویم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: تک تک بازیکنان مدنظرم همانند سرباز برای ارومیه بازی خواهند کرد چرا که من همانند پدر و یک معلم برای آن‌ها هستم. مطمئنا جذب بازیکنان نیز بر اساس لیاقت خواهد بود و مسائل دیگر در انتخاب نفرات مدنظر دخیل نیست.
 کارخانه در پایان گفت: سیاست ما در فصل پیش رو علاوه بر کسب عنوان قهرمانی استفاده مناسب از جوانان با استعداد و بومی ارومیه شهر ارومیه است چرا که همین مسئله در بلند مدت می‌تواند به بالا رفتن سطح کیفی والیبال ملی کمک کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.