لقمان خسروپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روگذر وحدت، ساماندهی ورودی بوکان از طرف مهاباد، فضای روباز ورزشی، خانه محله، مرکز جامع سلامت، جدول‌گذاری، پیاده روسازی، آسفالت، اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب، برق، مخابرات، گاز و لکه گیری و روکش محورهای مواصلاتی از جمله طرح‌های افتتاحی این هفته به‌شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال بهره‌برداری از مجتمع «قره لی»، «ژینگه پاریز»،   «ساریقامیش» و «عبداله آباد»،  سه مدرسه خیرساز، مدرسه ۲ کلاسه «دوکچی»، مدرسه یک کلاسه «کانیاله سیده»  و مدرسه سه کلاسه «قاجر» آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: زیرسازی و آسفالت معابر در ۱۴ روستای شهرستان در بخش سیمینه و مرکزی شامل روستاهای آختتر، تبت، قازلیان، کوسه، محمودآباد، سراب، اوزون قشلاق، رحیمخان، گردقبران، گل مرزنگ، ناچیت، اوچ تپه و ساریقامیش در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست فرمانداری بوکان در خصوص بخش‌های اقتصادی صنعتی، خدماتی و کشاورزی نیز بیان کرد: در هفته دولت امسال سیلوی ۷۰ هزار تنی این شهرستان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی کارخانه بازیافت و پسماند و جایگاه ۲ منظوره حسامی در محور بوکان – میاندوآب با اشتغالزایی مستقیم ۵۰ نفری آغاز می شود.

خسروپور با اشاره به طرح‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان افزود: در طول این هفته همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح در مجموع با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و کشاورزی شروع می شود.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت ‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) ۲ دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و سومین شهر پرجمعیت این استان به شمار می رود.

۷۵۱۰/۳۰۲۰/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.