فرماندار ماکو گفت: همزمان با هفته دولت 37 طرح آموزشی ، عمرانی ،‌ تولیدی و کشاورزی در شهرستان ماکو افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حسین عباسی در سومین جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت : برای اجرای این طرح ها بیش از 620 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع بیکاری در جامعه از جمله مهمترین دغدغه های دولت در کشور است ، افزود : با بهره برداری از طرح های عمرانی ،‌ تولیدی و کشاورزی در هفته دولت در این شهرستان بصورت مستقیم برای 520 نفر و غیر مستقیم برای 1000 نفر اشتغال زایی خواهد شد.
فرماندار ماکو گفت: علیرغم تحریم های ظالمانه و فشار های اقتصادی که بر دولت و ملت ما تحمیل می شود ، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر دانش و توان داخلی و مردم که بزرگترین حامی حکومت است در مسیر رشد ، توسعه و آبادانی حرکت می کند . 
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجائی و باهنر و تمامی شهدای دولت افزود : هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است تا عملکرد دولت که به نوعی عملکرد نظام است در معرض افکار عمومی قرار بگیرد تا این اقدام منجر به ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه شود .

عباسی از مسئولین ادارات خواست ، با تدوین برنامه های مناسب و هماهنگی با فرمانداری در راستای انعکاس هرچه بهتر اقدامات دولت با بهره گیری از ظرفیت و توان اصحاب رسانه و خبرنگاران نشریات و مطبوعات محلی تلاش نمایند .  
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.