رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازار بلوار مسافر تاکنون فقط روزهای چهارشنبه فعال بود اما از امروز به عنوان روز بازار برای تمام روزهای هفته دایر می‌شود. 

 حسن خسروی با اشاره به فعالیت هفت «روز بازار» دیگر در سطح شهر بیرجند افزود: اجناس در روز بازارها ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه شده و اجاره غرفه‌ها نیز براساس دفترچه تعرفه‌های مصوب شهرداری است. 

وی هدف اصلی از راه‌اندازی روز بازار در نقاط مختلف شهر را ساماندهی دستفروشان ذکر کرد و گفت: با افزایش این بازارها به‌ دنبال انضباط ‌بخشی و ساماندهی این قشر از جامعه هستیم.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند افزود: روز بازارها به‌ صورت مستقیم منجر به اشتغال‌زایی و تامین معیشت شهروندانی می‌شود که از این راه امرار و معاش می‌کنند لذا به‌ طور قطع  منجر به کاهش معضلات اجتماعی خواهد شد.

وی تصریح کرد: جلسات مستمری درباره تشکیل بازارهای جدید و کاهش موارد رفع سد معبر در سطح شهر بیرجند تشکیل‌ شده که با به ثمر رسیدن نتایج این تلاش‌ها، شاهد بهبود منظر عمومی و ساماندهی این مشاغل در شهر خواهیم بود.

خسروی ابراز امیدواری کرد: با همکاری اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری، تمامی خودروهای سیار میوه و تره بار از سطح شهر جمع آوری و به محل این روز بازار هدایت شوند.

 وی با اشاره به اینکه روز بازار بلوار مسافر مانند سابق روزهای چهارشنبه نیز فعال خواهد بود بیان کرد: چهارشنبه بازار قدیم نیز در خیابان بهشتی روزهای چهارشنبه دایر بوده و تصمیم گیری جدید برای آن در دست بررسی است. 

وی گفت: تاسیس بازارچه در مهرشهر نیز از برنامه‌های پیش‌رو است که تلاش می شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

۹۸۹۳*۳۰۲۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.