رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت: طرح بوم شهر یکی از طرح‌های شهری برای احیای بافت‌های قدیمی و رونق گردشگری است، اجرا می شود.

به گزارش ایسنا منطقه رضا مشهدی کشتیبان در جمع خبرنگاران بیان کرد: این طرح درصورت تصویب نهایی شهر، در سه بخش گردشگری، اقامتی و تجاری خاص قابلیت اجرایی دارد.

وی بیان کرد:  بوم شهر، طرحی اختصاصی است که در آن شهرداری در ۳ بخش خدماتی، اقامتی و گردشگری مجوز استفاده موقت شهروندان را از خانه های مسکونی مصوب توسط کمیته مربوطه صادر می نماید.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه افزود: این طرح به اشتغال و افزایش جاذبه های گردشگری ارومیه کمک شایانی خواهد نمود.

وی اظهار کرد: جذب سرمایه‌های خرد در قالب پروژه‌های عام­المنفعه در مقیاس کوچک با دارا بودن شفافیت کمک‌های مردمی از دیگر طرح‌های شهرداری است که منجر به افزایش مشارکت عمومی در طرح های شهرداری و افزایش سرمایه اجتماعی شهرداری خواهد شد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه اظهار کرد: اصلی ‌ترین نیاز شهر ارومیه تعریف بسته های متناسب با جهات رشد و توسعه شهر بوده که این مهم توسط مجری طرح انتخاب شده توسط شهرداری ارومیه در حال مطالعه است.

وی عنوان کرد: احداث میدان میوه و تره بار مدرن، ترمینال بین شهری ارومیه و مجتمع های تفریحی، اقامتی و گردشگری از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی  جزو پروژه های مطالعه شده در این طرح خواهند بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.