امام جمعه میاندوآب گفت:ماندگاری نظام جمهوری اسلامی در گرو حفظ روحیه جهادی و انقلابی مسئولان است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه میاندوآب با اشاره به دیدار اخیر ائمه جمعه با مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند؛کشور با روحیه انقلابی قابل پیشرفت است و با حرکت انقلابی به اوج تکامل می رسد و هر گونه کوتاه آمدن از این مواضع نه فقط به ضرر انقلاب، بلکه به ضرر ملت، کشور و آینده ایران خواهد بود.
حجت الاسلام حسن زاده گفت:اگر مسئولی روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با مدیریت جهادی این مسئولان رقم خواهد خورد و خوشبختانه اکثر مسئولان کشور هم از این روحیه انقلابی برخوردار هستند.
وی روحیه انقلابی مسئولان را در کارآمدی امور محوله موثر دانست و با بیان اینکو تعداد بیشتری از مسئولان کشور تمام قد و شبانه روزی در خدمت مردم هستند گفت: انتظار میرود این روحیه در تمام مسئولان وجود داشته باشد.
حجت الاسلام حسن زاده به پیروزی های نیروهای مقاومت هم اشاره کرد و گفت: آمریکا با سرمایه گذاری 7 تریلیون دلاری و با آوردن 150 هزار کاماندو در عراق در مقابل سربازان این مرز و بوم شکست خوردند و خود رئیس جمهور آمریکا به نابودی سرمایه های کشورش اعتراف کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.