به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری عصر روز پنجشنبه در جمع مردم شهر چهاربرج میاندوآب اظهار داشت: دشمنان تمام توان خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به کار گرفته بودند و می خواستند که اقتصاد کشور را تضیف کنند.
وی با بیان اینکه برجام یکی از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید به شمار می رود، اضافه کرد: در این دوران بسیاری از کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در ایران تلاش کردند و کشور پیشرفت های بسیار خوبی داشت.
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به خروج آمریکا از برجام نیز گفت: بخش مهمی از وضعیت کنونی موجود به مساله خروج آمریکا از برجام بر می گردد.
وی اضافه کرد: هم اکنون درآمدهای دولت به دلیل کاهش صادرات نفت، تقلیل چشمگیری پیدا کرده است اما به طور قطع با اتحاد، هماهنگی و همسویی می ‌توان مشکلات را برطرف کرد.
شهریاری بیان کرد: دشمنان درصدد بودند که انقلاب اسلامی جشن 40 سالگی خود را نبیند اما با تلاش و همراهی مردم با نظام جمهوری اسلامی، دشمنان ناکام و مایوس شدند.
وی در خصوص مطالبه مردم چهاربرج برای تبدیل این شهر به شهرستان، افزود: این درخواست به وزارت کشور ارایه می شود تا تصمیم لازم در این زمینه اخذ شود.
وی در خصوص سایر مطالبه های مردم این شهر نیز گفت: اعتبارات لازم برای پروژه های راهسازی و کشاورزی این شهر نیز به فرمانداری ابلاغ می شود.
در پایان این دیدار جمعی اهالی شهر چهاربرج طوماری را مبنی بر تبدیل شدن این شهر به شهرستان تقدیم استاندار آذربایجان غربی کردند.
استاندار آذربایجان غربی در راس هیاتی متشکل از چند نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان، در سفری یکروزه در میاندوآب به سر می برد.
شرکت در جلسه شورای اداری و کارگروه توسعه میاندوآب، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان راه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضور در شهر چهاربرج و دیدار با مردم، دیدار با خانواده جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس و افتتاح یک واحد آموزشی خیرساز در روستای سرچنار از برنامه های سفر یکروزه استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان است.
استاندار آذربایجان غربی در این سفر همچنین از مجتمع در دست احداث پتروشیمی میاندوآب و نیز چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید و یک واحد صنعتی را نیز افتتاح کرد.
شهرستان میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و سومین شهرستان پرجمعیت استان به شمار می رود.
شهر چهاربرج با 10 هزار نفر جمعیت مرکز بخش مرحمت آباد میاندوآب است.
9871/3020/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.