فرمانده سپاه سلماس گفت: استکبار جهانی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم و جوانان از راه استحاله فرهنگی است .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ علیرضا مدنی در تجمع عظیم صیانت از حریم خانواده که با حضور پرشور مردم در آمفی تئاتر روباز پارک چمران سلماس برگزار شد، با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: در زمان حاضر نقشه دشمن سعی در دلسردی ملت از انقلاب است که می خواهد اعتقادات مردم را با استحاله فرهنگی و از طریق ابزارهای متعدد تضعیف کند و اگر موفق شود دیگر نیازی به ابزارهای جنگی نیست .

وی به نقشه های شوم دشمنان برای نابودی نظام و انقلاب اشاره و اظهار کرد: دشمنان که در هشت سال دفاع مقدس نتوانستند کاری از پیش ببرند، به استحاله فرهنگی از درون و تهی کردن انقلاب اسلامی روی آوردند .

سرهنگ مدنی تصریح کرد: ایجاد بحران‌هویت، تلاش برای نفوذ در عناصر تصمیم‌ساز، نفوذ فرهنگی، امنیتی و سیاسی از دیگر برنامه‌هایی است که دشمنان با اجرایی کردن آن سعی دارند به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که در مقطع حساس کنونی ، دشمن بیشترین تمرکز خود را در راستای تغییر سبک زندگی دینی جامعه و استحاله فرهنگی متوجه بانوان و زنان ایرانی کرده است.

فرمانده سپاه سلماس افزود: هدف دشمن این است که تحت عنوان اجرای سیاست تسامح و تساهل، زنان جامعه نسبت به قید و بندهای دینی و فرهنگی و حتی گاهی عرفی نیز بی توجه و یا کم حساسیت شوند تا بعد از این مرحله بتواند گام به گام اهداف و برنامه های شوم خود را به منصه اجرا بگذارد.

سرهنگ‌مدنی با اشاره به نقش بسیار مهم و کلیدی زنان و مادران در رشد و تعالی فرهنگی جامعه و یا برعکس، سقوط و اضمحلال آن گفت: این که می بینیم دشمنان با بیشترین هزینه و سرمایه گذاری در پیِ تغییر باور و سبک زندگی بانوان جامعه هستند به این خاطر است که می خواهند نقش مادری و همسری زن ایرانی را به تدریج از میان برده و بر اساس سبک زندگی غربی به آن هویت و ماهیت جدیدی بدهند که در پازل طراحی های دشمن قرار می گیرد.  


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.