رئیس اداره نگهداری ابنیه راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: برای حذف و اصلاح نقاط پر تصادف محورهای مواصلاتی استاندر سال جاری ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حامد رستمی فر در جمع خبرنگاران  افزود: برای تعمیرات اساسی و نگهداری از پل های بزرگ اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد ریال و احداث و بهسازی و نگهداری واحدهای راهداری (راهدارخانه ها) اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در سال جاری در نظر گرفته شده است.

رستمی فر با اشاره به اهم برنامه های اداره نگهداری ابنیه راهها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سال جاری افزود : اجرای ۵۰ پروژه مربوط به نگهداری ابنیه راهها ، لایروبی و تنقیه  پل های محور های مواصلاتی استان، احداث رادیه و برید پل ها، احداث پل های بزرگ همچون پل مهلذان خوی، پوش آباد اشنویه، گلستانه ارومیه، عظیم کندی شوط و نیز بازدید دوره ای از پل ها جهت تهیه فرم بازرسی و شناسنامه فنی پلها برای ثبت آنها در سامانه BMS ( سیستم مدیریت هوشمند پل ها ) و نیز بروز رسانی آمار پل ها ، شناسایی آسیب های متداول سازه ای و مطالعه و برنامه ریزی در راستای پیشگیری و اصلاح آسیب ها و الویت بندی پل ها به منظور برنامه ریزی جهت تامین و تخصیص اعتبارات و ... از مهمترین اقدامات این اداره در سال ۹۸ خواهد بود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.