ارسلان شکری گفت : شهرستان ارومیه با ۳۸ درصد کاهش تلفات تصادفات جاده ای در بازه زمانی اسفند ماه سال ۹۷ ، کمترین آمار تلفات را در بین محورهای مواصلاتی استان به خود اختصاص داده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت :تلفات ناشی از سوانح جاده درآذربایجان غربی در یکسال گذشته از کاهش ۹درصدی حکایت دارد.

به گزارش روابط عمومی ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود: در سال ۹۶  تعداد تلفات برون شهری  ۴۱۰ نفر بود که  در سال ۹۷ با ۹ درصد کاهش به ۳۷۵ نفر رسید .

ارسلان شکری گفت : شهرستان ارومیه در بازه زمانی اسفند ماه سال ۹۷ نسبت با ۳۸ درصدی کاهش تلفات تصادفات جاده ای بیشترین کاهش را در بین محورهای مواصلاتی استان به خود اختصاص داده است.

شکری افزود : حتی یک تصادف منجر به فوت نیز دردناک و تاسف بار بوده و  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تمام توان و امکانات در خدمت ایمن سازی جاده ها و محورهای مواصلاتی و حذف نقاط حادثه خیز در جهت ایمنی کامل ترددهای جاده ای است و در این خصوص اقدامات و مطالعات خوبی انجام گرفته است .

این مقام مسئول ادامه داد : عوامل دیگری غیر از جاده در تصادفات موثر است از جمله عامل انسانی و نیز عامل وسیله نقلیه که لازم است در این موارد نیز تمهیدات و آموزشهای لازم و فرهنگ سازی انجام شود .

وی مراجعه مرتب به مراکز معاینه فنی ، رعایت سرعت مطمئنه ، عدم خواب آلودگی  و صحبت با موبایل هنگام رانندگی ، رعایت  کامل قوانین و مقررات رانندگی و ... را از جمله اقدامات لازم برای کاهش تصادفات در جاده ها برشمرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.