مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به 90 میلیون وسیله نقلیه درمحورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در نیمه نخست سال خبرداد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه نخست سالجاری نزدیک به 90 میلیون وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند که سهم خودروهای سواری و وانت 79 میلیون و سهم وسایل نقلیه سنگین افزون بر 11 میلیون است.
 شکری ادامه داد : بیشترین تردد وسایل نقلیه سبک ( سواری و وانت ) و نیز وسایل نقلیه سنگین در محور ارومیه به سلماس بود اما کمترین تردد وسایل نقلیه سبک از مرز جلفا به سمت سه راهی ایواوغلی و نیز کمترین تردد وسایل نقلیه سنگین در محور مهاباد به پیرانشهر انجام شده است.
وی یادآور شد: در شش ماهه اول سالجاری متوسط سرعت ثبت شده وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان 75 کیلومتر بر ساعت بوده که محور ارومیه به رشکان بیشترین سرعتهای وسایل نقلیه و محور پیرانشهر به مرز تمرچین کمترین آن را به خود اختصاص داده اند.
وی ابراز امیدواری کرد محورهای مواصلاتی استان مکانی امن و ایمن برای تردد وسایل نقلیه البته با رعایت کلیه قوانین و مقررات توسط رانندگان باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.