سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: از توان و پتانسیل نیروهای نخبه محلی در شناسایی آسیب ها و مسائل اجتماعی بارز استان استفاده شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هادی طباطبایی در نشست هم اندیشی مسائل و آسیب های اجتماعی استان که در استانداری برگزار شد با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان و پتانسیل نیروهای نخبه محلی در شناسایی آسیب ها و مسائل اجتماعی بارز استان افزود: هدف ما دستیابی به یک تفاهم منطقی و اعمال مدیریت علمی در بحث شناسایی، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان است.
وی گفت: متاسفانه حتی در تعریف آسیب های اجتماعی نیز مشکل وجود دارد و هر کس در هر حوزه و تخصصی در خصوص مسائل اجتماعی اظهار نظر می کند؛ لذا سعی داریم در استان با کمک صاحبنظران اتاق فکر به یک هماهنگی و وحدت رویه در این خصوص برسیم.
طباطبایی از ایجاد "بانک طرح" در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز خبر داد و گفت: نخبگان و پژوهشگران می توانند طرح های خود را در حوزه های مختلف اجتماعی بویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماهی در استان به این دفتر ارائه کنند.
وی، فعال سازی و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: از ظرفیت سمن ها می توان در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی استفاده کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.