امام جمعه خوی گفت : اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی با آمریکا هستند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به اول تیر مصادف با روز اصناف گفت : در شرایط فعلی جامعه که دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران شروع کرده اصناف و بازاریان در خط مقدم این جنگ قرار دارند لذا باید تلاش کنند از این جنگ سربلند و پیروز بیرون بیایند.
وی تصریح کرد:ازتجار،بازاریان ،اصناف،کارخانه ها و شرکتها انتظار داریم این توطئه های پیچیده اقتصادی دشمنان را رصد کنند و در فکر مقابله باشند و تلاش کنند در دام تروریستهای اقتصادی که عوامل دشمن هستند گیر نکنند.
حجت الاسلام شکوری باتاکید براینکه بازاریان دستورالعملهای دینی و قانونی را در معاملات رعایت نمایند و اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه را مورد توجه قرار دهند گفت: باید بدانند که اگر امنیت اقتصادی نباشد آنان نمی توانند از دارایی خـویـش استفـاده لازم را داشتـه باشـنـد.
امام جمعه خوی با اشاره به 5 تیر ماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت : امروز موضوع اعتیاد و مواد مخدر به یک معضل جهانی و بین المللی تبدیل شده است بطوریکه سازمان ملل نیز ناچار شده به این موضوع ورود پیدا کند و بیشترین تولیدات این مواد در کشورهای افغانستان ،پاکستان، تایلند،مکزیک،کلمبیا،میانمار ،برمه ولائوس می باشد .
وی تصریح کرد : ریشه های گسترش این مواد را باید در سیاستهای استعماری کشورهای غربی و اروپایی ،باندهای مافیایی بین المللی ،حاکمان مستبد نوع کشورهای جهان واشخاص و گروه های سودجو و منفعت طلب جستجو کرد .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.