مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد بالغ بر ۲میلیون انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان طی تعطیلات  عید فطر سال جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ارسلان شکری در جمع خبرنگاران افزود : در این مدت بیشترین نوع وسیله نقلیه متردد در محورهای مواصلاتی استان را سواری - وانت با نزدیک به یک میلیون و نهصد هزار وسیله شامل میشد که از این تعداد بیشترین تردد  در محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) و کمترین تردد  در محور پلدشت - مرگنلر  بود.
شکری گفت : در ایام تعطیلات عید فطر اتوبوس کمترین وسیله نقلیه متردد در محورهای مواصلاتی استان بود که طبق آمار مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی این وسیله نقلیه بیشترین تردد را در محور ارومیه - سلماس ( از سمت ارومیه ) و کمترین تردد را در محور ارومیه - اشنویه ( از سمت ارومیه ) داشته است.
 شکری با اشاره به سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی در این ایام گفت : سرعت متوسط تردد وسایل نقلیه ۷۵ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است که  بیشترین سرعت ثبت شده در محور ارومیه - مهاباد با ۹۵ کیلومتر بر ساعت و کمترین سرعت نیز در محور ماکو - سه راهی ایواوغلی با ۲۸ کیلومتر بر ساعت بود.
وی در پایان گفت : بیشترین تخلفات وسایل نقلیه در این مدت  تخلفات مربوط به  عدم رعایت فاصله قانونی  و بیشترین محوری که در آن تخلفات انجام شد، محور سقز - بوکان  است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.