رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مرکز کنترل حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه با توجه به نیازهای کلی و مدیریت بر حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود.

مسعود پاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه با بیان اینکه مرکز کنترل حمل و نقل ترافیک شهرداری ارومیه با توجه به نیازهای کلی و مدیریت بر حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: آزادسازی املاک باید در راستای رفع و کاهش بار ترافیکی انجام گیرد.

وی اضافه کرد: آزادسازی املاک با توجه به درخواست‌های شهروندان و نیازهای شهری باید در راستای گسترش عرض معابر شهری نیز انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه‌‌ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه در اجرای عملیات عمرانی عملکرد قابل قبولی دارد، بیان کرد: امروز پروژه‌های فاخر شهر ارومیه از بزرگترین پروژه‌های شهری در کلان‌شهرها محسوب می‌شود و شهرداری ارومیه نیز در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی با اشاره به نیازهای اساسی و درخواست شهروندان، افزود: شهرداری ارومیه عملیات زیرسازی، آسفالت، لکه‌گیری و جدول‌گذاری را در تمامی مناطق شهری به ویژه مناطق کم‌برخوردار شهری را با تمامی توان انجام می‌دهد.

پاکی با بیان اینکه برای توسعه شهرها نیاز به مشارکت همگانی است و با مشارکت و اتحاد می‌توان به توسعه و آبادانی دست یافت، خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان ارومیه در راستای همراهی و همگامی با مدیریت شهری، از مردم قدرشناس شهر ارومیه خواهشمند است متولین مدیریت شهری را یاری کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.