معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت روز جمعه دراین باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: این پویش بیست و نهم اردیبهشت ماه جاری به انگیزه و به مناسبت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه در رشت برگزار می شود که علاقمندان برای شرکت در این پویش می توانند ساعت 30: 7 این روز در پیاده راه فرهنگی کلانشهر رشت میدان شهرداری حضور یابند.
فرامرز جمشیدپور اظهار داشت: مردم می توانند برای حمایت و مشارکت در پویش # همرکاب - شو در این روز از دوچرخه سواری خود تا محل کار یا در انجام کارهای روزانه، عکس و فیلم تهیه کرده و با دعوت از دیگران برای پیوستن به این پویش، رشت را به شهر دوچرخه ها تبدیل کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری رشت خاطر نشان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال تصاویر و فیلم می توانند از طرق اینستاگرام hamrekabsho و تلگرام hamrekabsho با ما در ارتباط باشند.
وی با مهم دانستن پیوستن همگان به این پویش تصریح کرد: اگر استفاده از دوچرخه در همه ادارات، سازمان ها و بخش های خصوصی و دولتی فراگیر شود خواهیم دید که در آینده نزدیک دوچرخه در سبد حمل و نقل شهروندان قرار گرفته و شاهد استقرار مداوم هوای پاک و کاهش تصادفات درون شهری خواهیم بود.
29 اردیبهشت روز جهانی رفتن به سرکار با دوچرخه نام گرفته است.
رشت، حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.