حجت الاسلام ناصر خدایاری روز سه شنبه در جلسه 'هم اندیشی سبک زندگی با کارکرد تحکیم بنیان خانواده' افزود: اگر به خانواده توجه نشود ورزش، آموزش و پرورش، سیاست و قوه قضائیه شاهد نابسامانی های بی شماری می شود.
وی با بیان اینکه تربیت نادرست فرزندان و بی تفاوتی خانواده ها به این امر مهم ریشه بسیاری از نابسامانی هاست، گفت: خانواده محل تولد باورها وهنجارهای مثبت و منفی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی اظهارداشت: برای در امان ماندن خانواده ها از گزند آسیب ها و ناهنجاری ها باید بنیان خانواده به خوبی پایه ریزی شود تا تاب آوری آن در برابر آسیب ها بیشتر باشد و طوری نباشد که آسیب ها ساختمان خانواده را ویران کند.
حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: سبک زندگی اگر درست ترسیم شود بدون تردید خانواده و همچنین روابط اعضای خانواده در مسیر صحیحی قرار گرفته است و یکپارچگی خانواده حفظ می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: خانواده هسته اولیه اجتماع است و اگر در هسته آسیبی وجود داشته باشد بدون شک در پوسته هم نوساناتی مشاهده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، تحقق منویات رهبری با توجه به تاکید ایشان به اعتلای سبک زندگی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی ها نهادهای مردمی، احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی و پرهیز از ترویج فرهنگ بیگانه از اهداف برگزاری جلسات هم اندیشی سبک زندگی با کارکرد تحکیم بنیان خانواده است.
8135/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.