به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری بسیج سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری شب دوشنبه در دیدار با جمعی از مردم در ارومیه، افزود: فعالیت ‌های سیاسی باید با محوریت افراد توانمند، متعهد و ارزشی شکل گیرد و از ظرفیت‌های نهفته در بین روحانیان، اصحاب رسانه، دانشگاهیان و ... باید با جدیت در این مسیر استفاده شود.
وی اضافه کرد: بندها، موضوع‌ها و محورهای بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند واکاوی بوده و تحلیل محورهای مهم این بیانیه امری مهم و ضروری است.
سردار شهسواری وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صیانت از انقلاب در تمام عرصه‌ها عنوان کرد و افزود: در هر شرایطی بر اساس قانون اساسی آماده دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر هرگز کوتاه نمی‌آییم.
وی بر ضرورت هم‌افزایی جریان‌های ارزشی و انقلابی برای مقابله با فتنه اقتصادی دشمن، کمک به رفع مشکلات اقتصادی کشور، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج مردمی و جهادی در بخش‌های مختلف جامعه، راه‌اندازی همایش های انقلابی مطالبه‌گری در استان به ‌ویژه در فضای نخبگان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با اقدامات ضددینی و وحدت‌شکن در این حوزه و استفاده از مشاوره‌های نخبگان انقلابی در تصمیم‌گیری‌های مسئولان و مدیران تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب پس از 22 بهمن سال 1397 و وارد شدن انقلاب به 40 سالگی «بیانیه گام دوم انقلاب» را مطرح کردند؛ این بیانیه در هفت بند شامل علم و پژوهش، اقتصاد، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، سبک زندگی اسلامی و عزت ملی تدوین شده است.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.