به گزارش ایرنا، محمود بهمنی روز یکشنبه در آئین گشایش 122 پروژه عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: برخی می گویند که تحریم ها از هفت سال پیش علیه ایران اسلامی آغاز شده اما اسکتبار جهانی از سال 57 علیه کشورمان به تحریم متوسل شده است.
نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: ملت انقلابی ایران به پشتوانه فرزندان برومند و سختکوش خود توانسته تحریم ها را به فرصت تبدیل کند و در بسیاری از بخش ها خودکفا شود.
بهمنی گفت: ما اگر بتوانیم وابستگی به نفت را به صفر برسانیم دیگر مشکلی نخواهیم داشت.
وی با قدردانی از حمایت های استاندار البرز از مناطق محروم استان اظهار داشت : قول مساعد استاندار البرز برای پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام سه شهرستان ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان موجب امیدواری بیشتر مردم منطقه شده است.
فرماندار ساوجبلاغ در این مراسم از نگاه ویژه استاندار البرز مبنی بر تفویض اختیار به فرمانداران قدردانی کرد و گفت: امید است با این نگاه ویژه اقدامات خوبی در این شهرستان اتفاق بیفتد.
ابوالقاسم پالیزگیر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بخش تعاون به ویژه در روستاهای این شهرستان از اولویت ها برای رونق بخشی به کسب و کار جوانان است .
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اظهار داشت: قبل از انقلاب در سه شهرستان طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ تنها یک پایگاه اورژانس وجود داشت اما اکنون هریک از این شهرستان ها دارای امکانات مناسب بهداشتی و درمانی هستند.
پالیزگیر گفت: شهرستان ساوجبلاغ اکنون دارای چندین پایگاه اورژانس، خانه بهداشت،
بیمارستان و سایر امکانات است و بیمارستان تخصصی ١٢٠ تختخوابی شهرجدید هشتگرد
مراحل تکمیلی خود را می گذراند.
وی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید 15 هزار سند روستایی به روستائیان این شهرستان تحویل داده شده است.
همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 122 پروژه عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی ، تولیدی و خدماتی با حضور استاندار البرز در ساوجبلاغ گشایش یافت.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.